RDP na stroj s wireguardem

Ahoj všem

Jsem v tom nováček, doufám, že jsem zatím neudělal příliš chyb.

Mám stolní počítač, na který se chci připojit pomocí RDP (192.168.20.n). Na Digital Ocean jsem vytvořil VPN server s Wireguardem (192.168.22.1 lokálně), s připojením stolního počítače potvrzeným (wg0 - 192.168.22.2) a vzdáleným klientem připojeným a potvrzeným (wg0 - 192.168.22.3).

Když je VPN aktivní, jak stolní počítač, tak vzdálený klient ukazují na externí IP VPN serveru. Nemohu pingnout stolní počítač z vzdáleného sítě ani na 192.168.20.n ani na 192.168.22.2. Zkoušel jsem také RDP ze vzdáleného klienta na stolní počítač pomocí 192.168.20.n nebo 192.168.22.2, ale bez úspěchu… máte nějaké nápady, co mi může chybět?

Díky

–D

Zkontrolujte nastavení firewallu, konkrétně rozsah, pravděpodobně povoluje RDP pouze ze stejného subnetu.

Nedávno jsem nastavoval pivpn s wireguardem, port jsem přesměroval na svém edge routeru na pi, a mohl jsem se připojit k mé síti a RDP do virtuálního stroje.

Jsem na tom taky úplně nová, tak nemohu dodat víc informací ohledně nastavení Digital Ocean.

Je Digital Ocean hosting, za který platíte, nebo máte vlastní Linuxový server?

Pokud máte vlastní server, zkuste pivpn?

1. Přenos IP adres musí být povolen na boxu Digital Ocean
  2. V konfiguraci svého stolního a klientského wireguardu specifikujte pouze endpoint boxu Digital Ocean v sekci peer, ne Windows stroje.
  3. Zkontrolujte, zda můžete pingnout všechny IP adresy. Měli byste. Pokud ne, vypněte svůj místní Windows firewall a zkuste to znovu. Pokud to funguje, zkuste RDP.
  4. Opravte pravidla Windows firewall podle potřeby a znovu je zapněte. Odstraňte pravidlo Ubiquiti, jak již bylo zmíněno.

Pravděpodobně máte nastaveno AllowIps na 0.0.0.0/0
RDP potřebuje localhost, takže nastavte na 0.0.0.0/1, 128.0.0.0/1
To umožní fungování localhost bez směrování přes rozhraní wg.