Takže, pro práci mi byla poskytnuta konfigurace OpenVPN k přístupu k pracovním zdrojům. Umožňuje to, ale úplně blokuje jakýkoli přístup na stránky mimo tyto zdroje - ostatní stránky se načítají donekonečna, bez chybové zprávy nebo něčeho podobného. A když zkusím něco pingnout, například ping google.com, správně najde IP, ale nezobrazí žádné zprávy, a když proces zastavím, hlásí 100% ztrátu paketů.
Tohle se neděje na žádném jiném zařízení - jak na zařízeních našich adminů, tak na mém android telefonu s OpenVPN Connect - tam to prostě funguje správně, umožňuje správný přístup tam, kde je třeba, a zároveň umožňuje přístup na jiné stránky.
Jsem zatím začátečník v Linuxu, takže si nejsem jistý, jestli jsem někde udělal chybu nebo co jiného se děje.
Pokud najdete řešení, prosím, označte svůj příspěvek jako Vyřešený. Jak označit příspěvek jako Vyřešený? To umožní ostatním uživatelům hledat běžné problémy s označením VYŘEŠENO jako filtrem, což vede k rychlejšímu řešení těchto problémů.
Jsem bot a tato akce byla provedena automaticky. Pokud máte jakékoli otázky nebo obavy, prosím, kontaktujte moderátory tohoto subredditu.
Používám OpenVPN s Surfsharkem a nikdy jsem neměl žádný problém.
Nemůžu si představit, co by mohlo dělat to použitelné pro pracovní stránky, ale ne pro jiné.
V nastavení VPN připojení je zaškrtávací políčko, které umožňuje připojení k místním zdrojům.
Chtěl jsem ti udělat screenshot, ale ještě jsem ho nekontroloval na své Mint VM, a právě jsem se od něj odpojil.
Na spodní straně možností IP4 u konfigurace každé VPN je zaškrtávací políčko s názvem “Použít toto připojení pouze pro zdroje v jeho síti” a zaškrtněte ho.
Mám pocit, že se snaží všechna data přesměrovat přes VPN a pravděpodobně ten server je nedoručuje dál, ale z rychlého prohlédnutí to nevypadá, že má nějaké nastavení, které by to umožňovalo.
Ale nejsem si jistý, jestli je to tento problém.