Všiml jsem si, že ceny Flashrouterů začínají na 300 USD, což je docela drahé za router. Existuje lepší (levnější) alternativa, jak připojit zařízení mimo desktop na VPN?
(Omlouvám se, jsem v tom nováček)
Všiml jsem si, že ceny Flashrouterů začínají na 300 USD, což je docela drahé za router. Existuje lepší (levnější) alternativa, jak připojit zařízení mimo desktop na VPN?
(Omlouvám se, jsem v tom nováček)
Ne, to není jediná možnost. Pokud váš ovladač síťového adaptéru podporuje režim hostované sítě, můžete použít počítač jako virtuální VPN router a sdílet připojení VPN s ostatními zařízeními. Naleznete návod zde. Jak již bylo zmíněno, je mnohem levnější si vlastní router flashnout, než kupovat od Flashrouterů, pokud chcete dedikovaný VPN router.
Chlapíci, používám hloupý malý router Gl.iNet pro VPN stříšku a funguje to úplně v pohodě na běžné prohlížení. Malý rozdíl ve speedu je sotva postřehnutelný a stojí to za to, pokud se mě ptáte. Ty mini routery stojí jen kolem 20-30 USD.
Mnoho zařízení s Androidem umožňuje side-load a mají VPN. Někteří kvalitní poskytovatelé distribuují klienty nebo používají OpenVPN klienta.
Jinak volím TheWhiteRabbit. Všechno co běží na tomato, openwrt nebo ddwrt hned bude fungovat s mnoha VPN. Mám malý čínský router, který mě stál asi 25 USD a splní svou funkci pro jedno TV. Nebude nejrychlejší, ale VPN zvládá jak přes Wi-Fi, tak přímé připojení. Dražší routery jsou výkonější, ale nejprve to raději ověřte.
Routery jsou určitě dobrou volbou, ale souhlasím s @TheWhiteRebbit ohledně nákupu na Amazonu.
Myslím, že… některé služby na VPN nefungují, například Netflix.
Různé routery podporují VPN nativně. Například ASUS RT N-66 U.
Používáte notebook s vestavěným WiFi a pfsense?