Přihlásil jsem se k Google One, když jsem v březnu 2022 získal svůj P6Pro. Myslel jsem si, že dodatečné úložiště se vyplatí, spolu s několika dalšími výhodami. VPN byla super, monitoring temného webu další vrstva zabezpečení…
Rokují k červenci 2024 a jediné výhody, které zůstaly, jsou cloudové úložiště. Osobně si myslím, že je čas, aby Google přidal další služby jako součást One, aby byla předplatná hodná nákupu.
Nikdy nechápu, proč to nezařadí do balíčku s YouTube a YouTube Music Premium. Moje sázka je, že je to další firemní blok, ale kdyby měli jen zabalené dohromady, tak bych se k Google One přihlásil dávno.
Jediné, proč stále platím za Google One, je kvůli ukládání fotografií s rodinou, aby bylo snadné sdílet. Cena je dost nízká, že nemám motivaci přejít na něco jiného.
Upřímně, koupil jsem Google One jen kvůli úložišti. Jsem amatérský fotograf a mám HODNĚ fotek. Potřebuji trvalé cloudové ukládání.
Google nabízí nejlepší poměr cena výkon, protože stejné úložiště lze využívat Google Photos, Google Drive, Gmail a mohu sdílet kapacitu s rodinou. Navíc je velmi pohodlné sdílet alba přes Google Photos. Téměř každý má Gmail, takže je to velmi jednoduché.
Ale ano, mohli by udělat něco jako Apple One. Apple One nabízí úložiště, Apple TV, Apple Music, Apple Arcade.
Za mě je začlenění Nest Aware samozřejmostí ve Velké Británii. Platil jsem za to a 200GB cloudové úložiště stejně. Obě tyto věci mě stáli víc než plán 2TB, který zahrnuje Fitbit Premium jako bonus, plus dodatečné úložiště, pro případ nouze.
Platím už roky 2$ měsíčně za 100GB úložiště. To je vše, co jsem se přihlásil. Cena se nezměnila. Všechno se synchronizuje s tím. Nepotřebuji nic navíc.
Nazývej to Google One, ale myslel by ses, že to je jedna předplatná služba na všechno, ale ne. Ukazuje se, že One znamená jen to, že dostanete jednu věc.