Internet se stále odpojuje

Náš internet se odpojuje každé 2-3 hodiny na 40 sekund. To mě odpojuje od schůzek, takže to nemůžu déle tolerovat.

Měl jsem čtyři techniky, kteří přišli a vyměnili kabely a modem.

Poslední technik vyměnil odbočku a vše bylo dokonalé, dokud nebyl kabel zakopaný pod zemí. Hned poté jsme měli stejné přerušované problémy s internetem.

Co můžeme udělat?

Pokud jsou technici schopní problém vyřešit v Scope, je docela jednoduché určit problémy s plantou a upstreamem. Dostat údržbu, aby něco opravila, co je v nějakém uzlu nebo součásti uzlu, je ale jiná věc.

Měl jsem opakující se problém před několika lety. Spectrum (tehdy Time Warner) chodili, něco nastavili nebo opravili a problém se zdál být vyřešen. Brzy se problém opět objevil, přišli a něco zase nastavili, a problém se zdál být vyřešen, ale nakonec se opět objevil. Opakoval jsem to 4 nebo 5krát.

Nakonec jsem volal a zákaznický servis, který problém přijímal, se opravdu zajímal, že se to stále opakuje, a začal pátrat. Ukázalo se, že několik domů kolem mě mělo stejné opakující se problémy. Když se jedna domácnost opravila, problém se objevil v jiné. Až když se to takto sledovalo, zavedlo se to jako problém celého oblasti, a nakonec se to našlo v nějaké skříňce přímo před naším okolím.

TL;DR příště když voláte Spectrum, požádejte je, aby zjistili, jestli v okolí není nějaký vzor opakujících se problémů.

Zkontrolujte i napájení ve vašem domě. Pokud vaše zásuvky nejsou správně uzemněny, bude se napětí používat jako uzemnění pro koaxiální kabel a to způsobí jen problémy.

Stejný problém v St. Louis, MO. Je to jistě modem nebo linka, protože když to vypne, kontroluji Spectrum aplikaci (používám data z telefonu) a vidím, že modem není dostupný.

Držím palce, mám zítřejší technickou schůzku, ale trvalo mi téměř ztratit nervy, než mi operátor nabídl někoho poslat.