Android App. funguje s Chromebooky (tady je jak)

Gratulujeme vývojářům Windscribe!

Chrome 62 a níže NEfunguje

Chrome 63, povolte tento příznak v Chrome Flags: chrome://flags#arc-vpn, bude fungovat

Chrome 64 a výše: Slyšel jsem, že bude fungovat bez úprav. Nicméně, nemám Chrome 64 k otestování. Pokud používáte aplikaci v Chrome 64 nebo výše, nejprve otestujte. Pokud nefunguje, povolte výše uvedený příznak.

Jak jsem zmínil jinde, používám Acer R11 (C85-132T) v režimu vývojáře. S Windscribe Android ho používám od Prosinec února či tak.

Zdá se, že to funguje, ale jsem spíš začátečník v VPN. Jednoduché testování („jaké je moje IP“ v Chromu) ukazuje, že to funguje, a ipleak.net naznačuje, že to funguje, a to ve ChromeOS Chrome, Android Firefox a crouton/ubuntu Firefox.

Na mém Chromebooku, když používám Android Windscribe, vidím v panelu Chromebooku ikonu WIFI s malým klíčem vedle ní, a v nastaveních ChromeOS je moje připojení popsáno jako VPN od Windscribe.

Vypadá to, že máte pravdu, kluci, Android aplikace zdá se mění nastavení sítě ChromeOS. Mám klíčovou ikonu vedle WiFi.

Zkoušel jsem to na Chrome 65, nemuselo jsem nic aktivovat nebo povolovat žádné příznaky. Fungovalo to prostě po instalaci Windscribe.

Jak jste říkali, toto musí být nedávná změna, protože jsem testoval Chromebook VPN na Chrome 63 před pár měsíci a nefungovalo to standardně.

Díky za všechny informace, udělám další testy a brzy zveřejním průvodce na stránkách.

Vypadá to, že problém s nekompatibilitou Chromebooků byl vyřešen!

Používám Lenovo 500e a úplně se nemohu dostat k tunnelování OC Chrome přes VPN s Widscribe Android App. To dokonce zmátlo i vývojáře! Na jejich radu jsem dokonce zkoušel přejít na beta kanál ChromeOS, ale bez úspěchu.

Když se připojím k Windscribe, vidím vedle WiFi připojení ikonu VPN klíče, ale když spustím „Jaké je moje IP“, dám mi ISP IP.

Nyní jsem zkoušel změnit výše uvedený příznak z Výchozí na Povolené a restartoval, ale stále dostávám IP od ISP.