Takto Blizzard ignoruje mou hlášení chyb už 1,5 měsíce. Neodpověděli ani jednou jako “již hlášeno” nebo “pracujeme na tom”.
Může mi někdo poradit? Je to fakt otravné.
Stále nemohu pochopit, proč Blizzard nevyvíjí lepší verzi mobilní aplikace. Přestal jsem hrát HS na cestách, protože 1) je OBOU veliká pro většinu telefonů 2) zabere příliš paměti pro animované karty 3) je příšerně buggy, aby to bylo ještě akceptovatelné na mobilu
Před dlouhou dobou jsem měl tento problém. Souvisel s nastavením lokalizace. Musel jsem změnit lokalitu, pak ji vrátit na US a Ameriku.
Nedokážu se přihlásit do HS na mobilu už asi 2 roky, je to šílené, jak je ta aplikace špatná.
Nejsem programátor ani nic podobného, ale nebyl by problém s aktualizací spíš problém Google než Blizzard? Přesto byste měli dostat nějakou odpověď, ale zajímalo by mě, jestli vám vůbec *mohou* pomoci.
Mám stejný problém už 2 měsíce. Vyzkoušel jsem všechny možné kroky pro řešení, přeinstaloval, restartoval telefon, restartoval router/modem. Dokonce jsem úplně resetoval telefon jako poslední možnost.
Jediné řešení (zatím) bylo použít jinou Wi-Fi. (naštěstí mohu použít pracovní), ale doma se stejná chyba zobrazuje znova.
Takže si nejsem jistý, jestli tohle by fungovalo, ale když se to dřív stávalo u jiných her, obvykle jdu do “Nastavení > Aplikace” najdu Hearthstone a pak “Vynutit ukončení” nebo “Zapnout/vypnout” aplikaci. Někdy se sama zasekne a tohle ji opraví, jindy to neudělá nic… Každopádně doufám, že to nějak pomůže, Luna.
Příteli, ujistěte se. Nic s tím neudělají.
Měl jsem chybu, že není možné hrát Arénu. Napsal jsem hlášení. Po měsíci mi někdo napsal s řešením, které jsem už vyzkoušel! Ani to nezjistili. Odpošli a po 3 týdnech zase někdo jiný navrhl úplně stejně blbé řešení.
Po čase sezóna skončila a chyba se sama vyřešila. Podpora Blizzardu je hrozná.
Pokud používáte VPN nebo systémově blokátor reklam, zkuste ho úplně deaktivovat, pak restartujte hru a zkuste to znovu.