Takto Blizzard ignoruje můj hlášení o chybě už 1,5 měsíce. Neraz odpověď jako “už nahlášeno” nebo “pracujeme na tom”.
Může mi někdo poradit? Je to opravdu otravné.
Ještě pořád neumím pochopit, že Blizz nevydává lepší mobilní verzi. Přestal jsem hrát HS na cestách, protože 1) Je PŘÍLIŠ velký pro většinu telefonů 2) Vyžaduje příliš velkou paměť na animované karty na desce 3) Je příliš bugovité, aby se s tím dalo hrát na mobilu.
Před dlouhou dobou jsem měl tento problém. Mělo to něco společného s nastavením polohy. Musel jsem změnit polohu, pak ji resetovat na US a Americas.
Už asi 2 roky nemohu přihlásit do HS na mobilu, je to šílené, jak je ta aplikace špatná.
Nejsem programátor, ale nebyla by chyba v aktualizaci spíš problém Google než Blizzard? Měl bys přesto dostat nějakou odpověď, ale zajímá mě, jestli vůbec mohou pomoci.
Mám stejný problém už 2 měsíce. Vyzkoušel jsem všechny možné kroky troubleshootingu, přeinstaloval, restartoval telefon, restartoval router/modem. I úplně resetoval telefon jako poslední možnost.
Jedno řešení (doposud) je použít jiné Wi-Fi. (naštěstí mohu použít pracovní Wi-Fi pro aktualizaci), ale doma se stále zobrazuje stejná chyba.
Nejsem si jistá, jestli to pomůže, ale když se mi to stávalo u jiných her, obvykle jsem šla do “Nastavení > Aplikace” najít Hearthstone, a pak “Vynutit ukončení” nebo “Zapnout/Vypnout” aplikaci. Někdy se to prostě zaklepe samo a toto to opraví, někdy to nic nedělá… Každopádně doufám, že to aspoň něco napraví, Luna.
Příteli, ujisti tě. Oni s tím nic neudělají.
Měl jsem chybu, kdy nešlo hrát Arénu. Nahlásil jsem to. Po měsíci někdo přišel s řešením, které jsem už zkoušel! Ani si to nečetli. Odpověděli a po 3 týdnech další osoba doporučila tentýž zatracený způsob.
Po čase skončila sezóna a chyba se sama opravila. Podpora Blizzard je hrozná.
Pokud používáš VPN nebo systémově blokování reklam, zkus to úplně vypnout a znovu spustit hru.
Uvolni nějaké místo v paměti na telefonu.